Hyvinvoiva ja virkeä seniori

Olemme avoimesti ja aktiivisesti toimiva senioriyhdistys.

Tarjoamme eläkeikää lähestyville ja ikääntyville tietoa, toimintaa ja virikkeitä, sekä mahdollisuuksia edistää omaa henkistä ja sosiaalista hyvinvointia. Tutustu sivustoomme ja tule mukaan joukkoomme.

Jämsän seniorit ry
on puolueisiin kuulumaton yhdistys ja on
Kansallisen senioriliiton sekä
Keski-Suomen kansallisen senioripiirin jäsen.

Senioriliiton valtakunnallinen teema vuosina 2023-2026:
Elämäniloa ja voimaa

Toukokuun kuva: Järripeippo, kuva Arno Öhman.

Päivitetty 13.5.2024 /Terttu Toivonen

Ajankohtaista toukokuu 2024

To 23.5. TOUKOSIUNAUS Eläkeliiton kanssa klo 11.00 Patapirtillä. Klo 10.40 lähdemme kimppakyydein ABC-aseman luota tai pääsee myös Eläkeliiton järjestämällä bussikuljetuksella linja-autoasemalta.

To 23.5. ÄIJÄKLUBI Tutustutaan Partalan kylämiljööseen, sen teollisuushistoriaan ja Juveninkoskeen. Retkieväät syödään Lankajärven Kultakodassa. Lähtö kimppakyydein ABC-aseman luota klo 13.00.

Pe 24.5. KUNTOSALIKERHON kevään viimeinen kerta.

Ke 29.5. MUISTINVIRKISTYSKERHO MUISKE, kevätkauden päättäjäiset klo 12 Irma ja Reijo Ekmanin kotona, Myyräjärventie 106, Jämsä. Kokoontuminen on ABC:n parkkipaikalla klo 11.30.  Siitä lähtö kimppakyydeillä tai omalla autolla.

Pe 31.5. IKÄIHMISTEN SUVITAPAAMINEN klo 10-13 Jämsän torilla. Vanhusneuvoston ja yhdistysten yhdessä järjestämä. Senioreilla oma ständi.

-----------

"Seniorit harrastaa"
keskiviikkokerhossa 18.9.2024

Jäsenkyselyssä toivottiin jäsenten omia esityksiä. Syksyn ohjelman suunnittelussa olemme huomioineet tämän muun muassa siten, että keskiviikkokerhossa 18.9 teemana on "Seniorit harrastaa". Tarkoitus on, että jäsenemme esittelevät omia harrastuksiaan. Mikäli luet paljon kirjallisuutta tai osallistut lukupiiriin, harrastat runoutta ja käyt ehkä lausuntaryhmässä, harrastat kalastusta, toimit martoissa tai käyt tanhuryhmässä - tässä vain muutamia esimerkkejä.

Ota innokkaasti ja rohkeasti yhteyttä vpj. Tuulaan, joka koordinoi tuon keskiviikkokerhon tapaamista niin sovitaan harrastuksesi esittelystä. Voit ottaa esitykseen mukaan myös muita harrastusryhmäsi jäseniä. Ideoidaan yhdessä hauska ja iloa tuottava keskiviikkokerho!

Yhteydenotot:
Tuula Kivinen
thkivinen@gmail.com
050 568 9157 (soitto, tekstiviesti tai WhatsApp)

Uutisia senioriliitosta